Äntligen helg!

Jippi! Äntligen så har helgen kommit. Jag har längtat ihjäl mig hela veckan efter helgen. Jag vet inte varför. Har bara inte orkat gå i skolan. Kanske för att det var första veckan efter lovet och man var extra trött efter att vart tvungen att vakna tidigt igen på morgonen. Men jag ska vila upp mig ordentligt nu i helgen. Kanske ska sova över med Chitra imorgon, får se hur det blir. I morgon är det sista danslektionen. Och nästa vecka är det uppvisning. *Svälj* Jag får se hur det går med danserna imorgon och om det inte är bra så får jag öva hemma. Det måste ju sitta nu. ;)
Idag var det skola, som vanligt. Och jag känner att jag var nog lite sur. Men jag kände också att jag kan ju inte gå runt och vara sur eller nere för något som inte ens har hänt. Så jag fick ta och gaska upp mig för att vara något rolig när vi skulle på körrepet efter skolan. Det gick nog bra, tror jag. När vi kom in till stan gick jag och Chitra först och lämnade min dator till mamma så slapp jag gå och bära omkring på den. Sen gick vi och fikade på Ritz. Det är inget favoritställe men det går. Sen var det körrep och efter det gick jag och Chitra och satte oss nedanför Tullbron vid vattnet. Det var fint och mysigt att sitta där och prata om allt som hade hänt i skolan och sånt. Sen gick vi till Chitras tennisträning och där satt jag och tittade. Det var lite kul.

Jag har bestämt för att testa att ha "Dagens låt". Alltså lägga ut en låt varje dag som passar mitt humör och hur jag känner mig just den dagen. Så jag börjar idag då med:


The Fray - How to save a life


Puss o Kram!

2010-04-16 @ 21:13:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0