Dance!

Idag var det då sista danslektionen och det var kul. Vi övade på danserna nästan hela tiden. Vi har uppvisning nästa lördag på stadsteatern i Falkenberg och jag är riktigt nervös. Jag är rädd att jag glömmer bort mig och glömmer av stegen för jag är fortfarande lite osäker på de två danserna vi ska dansa. Men det ska nog gå. Om jag glömmer något så är det bara att låtsas som om att det itne hade hänt. Inte för att det är den enklaste saken men man får försöka.
Idag började jag också att se på en av de två filmerna jag köpte igår. Jag hade beställt två olika boxar med filmer på Hemmakväll. I den första, som jag beställde typ i december, var Footloose, Flashdance och Pretty in pink med i. Och i den andra, som jag fick beställa för ungefär tre veckor sen för att den andra var så seg på att komma, var Footloose och Flashdance med i. Så jag fick Footloose som jag ville ha. Och Flashdance är så grymt bra den också så det var bara en härlig bonus. Så nu har jag sett en halvtimme på Footloose och jag ska se färdigt den imorgon, hade jag tänkt.

Dagens låt är:

Holding out for a hero - Bonnie Tyler (den är med i Footloose)

2010-04-17 @ 19:08:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0