Ease on down the road!

Kom hem från teater-dagen för en stund sen. Det var väldigt kul! Det stod att det skulle hålla på mellan nio och tolv men vi höll bara på i 40 minuter xD Men vi stannade kvar och tittade när de skulle öva de andra scenerna också. Det var väldigt skoj. En låt som de ska sjunga heter Ease on down the road och den är bara så bäst! Speciellt när Michael Jackson och Diana Ross sjunger den. Jag älskar den! Efter repet gick jag och Linn lite på stan men jag hittade ingenting. Men vi hade kul i alla fall. Sen träffade vi Felica och Fanny och vi gick och pratade lite. Det var kul det också :P
När jag kom hem gick jag ut och fotade lite och jag visar lite bilder här nu:


'



Ja, det var de, vissa blev ganska dåliga ;)

2010-04-07 @ 16:24:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0