Joyful, joyful!

Har kommit hem från rep med musikalen. Roligt roligt! Innan det var jag med kusin Julle och farmor och farfar i Vinberg och gick påskpromenaden. Alltså tipspromenad. Jag kunde frågorna (tror jag), tog barn, vuxen är jag faktiskt inte än. Men jag vann inget på chokladhjulet :( Men skit samma, det var en kul eftermiddag i alla fall. Julle vann ägg och mars (choklad). Jag kan ju säga att chokladen var det han blev mest glad för ;) Jag hoppas på att jag vinner något på själva tipspromenaden i alla fall.
I morgon är det påskafton! :D Jag hoppas påskharen kommer som den brukar :P Än är jag inte för gammal för det ;) På kvällen kommer moster Jennie och Patrik hit och ska äta gott. Ska bli mysigt!
Om jag glömmer göra ett inlägg i morgon så kan jag säga det nu.

GLAD PÅSK!!

2010-04-02 @ 18:06:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0