oj oj oj...

... vad trött jag är! Den här helgen har verkligen kört slut på mig. Nu har alla gäster åkt hem efter en god middag från Ekholmen och en väldigt väldigt god tårta från Stålboms. Jag fick många fina presenter idag också. Ett halsband och en MOBIL(!!!) från min familj. Det är så att jag önskade mig pengar till en mobil nu till konfirmationen och så fick jag mobilen jag tänkte köpa av mamma, pappa och Jon! Jag blev så glad så att det inte är sant. I halsbandet var en berlock format som ett hjärta och som man kunde öppna och sätta in små kort i. Av moster Jennie och Patrik fick jag en berlock format som en g-klav men lite små diamanter i, väldigt gulligt. Av kusinerna fick jag ett armband av läder med berlocker som man kan köpa till och sätta på. Av mormor och morfar fick jag ett armband som mormor hade gjort och en ljuslykta. Av farmor och farfar fick jag ett par stjärnörhängen och av Margareta och Gunvor fick jag 500 kronor! Och av Sofia fick jag ett litet paket med ett ljus, fina tändstickor och en lite bok. :D Så det var väldigt lyckat. Det gick bra med sångerna och det var en lättsam och behaglig gudtjänst. Snart somnar jag väl i soffan. Men jag känner att det var en väldigt lyckad konfirmation och dag!

Dagens låt:

Till en ängel - Sonja Aldén (låten jag sjöng idag på konfirmationen)


2010-04-25 @ 17:08:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0