Plugg :/

Just nu sitter jag på falkenbergs bibliotek och pluggar. Eller inte just nu, för nu för jag ju ett inlägg. Men det är för att Chitra är så snäll som är iväg och frågar efter pennvässare åt mig för det vågade jag inte själv... jaja, jag står för att jag är feg och blyg och allt det där, det är en del av min personlighet ;) Efter skolan idag åkte vi hem till mormor där vi fick mat och sen skulle jag på pianolektion och sen åkte vi in hit för att få lite gjort. Och det ska väl gå, hoppas jag. Vid sex eller nåt ska vi till farmor och farfar och få våfflor och så ska jag intervjua dem om andra världskriget som vi har i so:n nu. Nu kommer Chitra så jag får väl sätta igång med pluget igen.

Dagens låt:

Dirty Diana - Michael Jackson



2010-04-21 @ 17:25:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0