Sjuk :/

Idag är jag hemma från skolan. Jag mådde riktigt illa när jag vaknade så jag kände att jag inte skulle kunna gå till skolan. Men jag hoppas och tror att jag kan gå imorgon. I morgon kommer ROTARY och informerar om olika yrken som vi har fått välja. Jag kommer inte ihåg vilka tre jag valde. Eller jo, kanske. Jag tror jag valde bagare/konditor, fotograf och artist. Tror jag, men är inte säker. Kommer du ihåg vad vi valde Chitra? ;) Sen är det hemkunskap på eftermiddagen, vilket jag tycker är jätteroligt! Och sen är det konfa, vi ska nog öva på de tre draman som vi ska spela på redovisningen. Och det börjar närma sig. Det är på söndag nästa vecka, ungefär en och en halv vecka kvar. Börjar bli lite nervös nu, men det ska väl fixa sig.


Det som skulle ha blivit klarast blev suddigast, men det får gå ändå.

2010-04-14 @ 13:19:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Japp, det var så det blev valt ;)

2010-04-14 @ 19:18:40
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0