Skola igen :/

Ja, då var det skola igen då. Jag vet inte, men jag börjar bli mer och mer trött på solan. Förut tyckte jag nästan att det var kul att gå till skolan men nu är det bara jobbigt. Kanske är det idrotten jag inte alls ser fram emot. För är det ny vecka så är det två nya idrottslektioner. Vilket jag absolut inte alls ser fram emot. hatar idrott! Så, nu var det sagt. Idag hade vi väldigt kul på slöjden. Jag, Elisa, Melinda och Nicke satt och skämtade och skojjade med varandra vilket var hur kul som helst. Så det är faktiskt inte bara pest och pina.
Jag och mamma var och handlade det som saknades till konfirmationskläderna, vilket var nylonstrumpor. Och så fick jag en liten bonus. En söt, vit bh - precis vad jag behövde. :)
Imorgon är det kör som inte har varit på länge. Vi har typ inte haft kör på tre veckor. Så det ska bli jättekul att få sjunga lite igen och få öva på sångerna till konfirmationen så vi blir säkra på stämmorna och så. Det kommer säkert bli jättebra!:P

Dagens låt:

Everybody's free (to feel good) - Quindon Tarver


2010-04-19 @ 19:45:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0