Träningsvärk imorgon kanske!

Nu har jag nästan precis kommit hem från en dansdag med musikalen. Jag fick gå upp halv åtta, vilket jag inte tycker är så okej, men det får väl gå för den här gången. Denna veckan- påsklovet, har jag fått gå upp tidigt nästan varje dag. Så ni kanske kan förstå att jag är lite trött nu idag? Men i alla fall så lärde vi oss, eller jag lärde mig två danser. Jag hade missat förra gången när de andra fick lära sig den ena dansen så jag fick hänga med så gott jag kunde. Men det gick, och nu gäller det att komma ihåg både danserna ;) Nu i eftermiddag blir det nog till att bara slappa för i morgon börjar ju allvaret igen. Jag hade gärna haft ledigt en vecka till där jag hade fått slappa hur mycket jag ville, men det går ju inte så det blir till att släpa sig upp ur sängen i morgon. Men det ska väl gå. ;)

2010-04-11 @ 15:36:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0