Trött, tröttare, tröttast!

Idag kan jag bara säga att jag är trött. Det var en väldigt rolig kväll hos Felicia igår med henne, Chitra, Linn och Fanny. Vi hade kul och skojade, spelade spel och såg på en film. Brüno. Jag kan ju säga att det inte var en film för oss, inte för mig i alla fall. Vi gick och la oss vid halv två och somnade vid typ halv tre och sen klockan sju på morgonen började byggarbetarna som bygger på deras hus att jobba och banka på väggen precis där Felicia har sitt rum. Inte så härligt uppvaknande. Så nu är jag riktigt trött! Snart somnar jag väl här i soffan.


Felicia var bara lite galen igår ;)


Felicias fina halsband som hon fick av Chitra

2010-04-09 @ 14:38:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0