Blog award :)

Idag fick jag en blog award av Felicia, hihi. Tack!



När man får en sån här award ska man skriva 7 saker om sig själv, sen länka 7 andra bloggare som man då själv skickar en award till.

1. Jag älskar musik och går och sjunger nästan konstant utan att jag tänker på det. Detta kanske inte alla uppskattar...
2. Jag är rädd för åska och blixtar, och brukar hålla för öronen och krypa ner under täcket när det dånar ordentligt.
3. Jag älskar att baka och det lutar åt att jag kommer att söka till livsmedel på gymnasiet och jag skulle vilja jobba som konditor när jag blir stor.
4. Jag älskar att titta på film och de bästa filmerna ska vara romantiska och kanske lite sorgliga? :P
5. När jag gick i fyran, femman ungefär så var jag helt GALEN i Darin och det enda jag lyssna på och pratade om var han.
6. Jag är rädd för spindlar. Tycker inte det är så farligt med såna stora, håriga som är instängda i en glasbur men är riktigt rädd för små som springer vid fötterna, haha.
7. Jag spelar piano, sjunger i kör och dansar. På vintern spelar jag även lite innebandy.

De jag vill länka är (fick inte ihop 7, hehe...):
Hannah
Elisa
Louise
Isabelle

REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. 
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. 
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. 
Skriva 7 intressanta saker om dig själv
2010-08-22 @ 20:52:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0