Blött...

Ja, det var det när vi var i Skrea och skulle spela minigolf. Så vi kunde inte spela för banorna var översvämmade, hehe. Och när vi gick för att äta pizza så började det spöregna, och då menar jag spöregna! Snacka om att vi var dyblöta efter det. Och när vi kom fram till pizzerian som vi skulle ha ätit på så var det stängt... Så vi fick gå till en annan pizzeria i närheten. Det var riktigt blött, men när vi väl kom fram så var det såå skönt att få sätta sig och äta en god pizza för jag var så extremt hungrig!
Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men vi hade kul ändå :D

Nu sitter jag här i soffan bredvid mamma och försöker få upp värmen. Snart är jag lagom arm, sitter fortfarnade och skakar lite ;)
2010-08-11 @ 21:00:23 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0