Bornholm

Ja, nu har jag varit här på denna vackra ö, Bornholm, i två dagar. Vi kom hit igår vid tolv efter tre timamr i bil och en timme på båt. Jag gick upp klockan tjugo över fem och blev hämtad vid sex. Det var lite jobbigt att gå upp så tidigt men det gick bra sen, sov lite i bilen. Sen slocknade även jag när jag och Chitra låg på gräset i solen och Chitra skrev lite. Chitra låg med huvudet på min rygg och när jag vaknade en och en halv timme senare så hade även hon somnat - på min rygg, haha!
Idag har vi varit ute och gått i fyra timmar. Gick till Hammarhamnen och Hammershus uppe på ett berg. Det var riktigt varmt, speciellt eftersom jag hade långa mysbyxor på mig. Det hade regnat innan vi gick och jag trodde att det kanske kunde börja igen eller att det var kallt. Men tvärtom! Det var såå varmt! Så det var riktigt skönt att få bada direkt när man kom tillbaka. Jag har tagit en massa kort idag, med Chitras kamera hehe, över hundra. Men Chitra hade inte med sig sladden så jag ska få de skickade till mig när vi kommer hem sen, hoppas jag.

I morgon blir det nog en cykeltur, jag vet inte vart.


Dagens låt:
Kung av sand - Gyllene tider
2010-08-01 @ 20:42:08 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej gumman!

Var kom datorn ifrån? Var du inte på semester, hihi!!

Låter som ni har det himla skönt. Tänker på dig och hoppas du har det bra. Kramar i massor till dig från mamsen <3

2010-08-01 @ 23:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0