Fredag!

Hej!
Är mätt och trött och sitter och kollar runt på bloggar och har allmänt tråkigt. Ska snart dra igång med veckostädningen...
Idag har det varit en lugn dag. Helt okej, faktiskt. Vi hade valiga lektioner hela dagen förutom sista. Då var inte Helena där så vi skulle vara med 3-5. Vi bestämde oss för att vi ville gå till lilla idrottshallen och spela spökboll. Så, så blev det. Det var riktigt kul, förutom att killarna kastar så jädra hårt! Jag stod och tryckte mot väggen när de siktade på mig, då finns det ingen återvändo. Så förutom de hårda bollarna så var det kul. Haha, ett par tjejer från 3:an gillade att prata med mig och en av de gömde sig bakom mig när bollarna kom. Det tyckte jag var lite kul ;)

Ikväll så kanske jag och pappa åker till Slöinge och tittar på Vessiges A-lag mot Slöinges A-lag. Eftersom pappa är därifrån så ville han dit, om han orkar, och jag har inget bättre för mig än att följa med. Troligen så följer Jon med också.

Faktiskt, så är jag smått irriterad idag. Jag säger inte varför men jag stör mig på väldigt mycket. Så jag tror att jag ska sätta mig sen och skriva lite. Det brukar lugna ner mig, hehe. Har även fått något att tänka på, som jag har tänkt på länge. Så jag måste verkligen sätta mig och skriva.


Dagens låt:
Never - Moving pictures (Kommer inte ihåg om jag har lagt ut denna förut, men i så fall blir det en gång till ;) )
2010-08-27 @ 16:47:39 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Skriv på! Uttryck dina känslor. Jag finns!

2010-08-27 @ 17:31:51
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0