Har du hört ryktet om Morgans?

Hej igen!

Nu har jag sett på "Har du hört ryktet om Morgans. Haha, den var riktigt rolig! Jag satt och gapflabba typ hela tiden. Pappa och Jon som satt i samma rum och tittade på tv kollade konstigt på mig varje gång.

Filmen handlar om ett separerat par som råkar bevittna ett mord när de är påväg hem efter en ganska så besvärlig middag. FBI visar sig vara inblandad i mordet och de erbjuder 24 timmar om dygnet och senare blir paret tvungna att flytta till ett annat tillfället ställe där de får nya identiteter. Väl där råkar de ut för andra äventyr som kanske hjälper de lite?

Detta var en riktigt rolig film som jag verkligen skulle rekommendera till ni som gillar komendier.
2010-08-21 @ 22:48:34 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0