Hemma!

YES! Jag är äntligen hemma! Och denna gången för att stanna, haha ;) (Har för mig att de säger så i en film och jag var bara tvungen att skriva det.) Ja, nu har jag inga fler ställen jag ska åka till nu i sommar. Skönt, tycker jag. Känner för att vara hemma och slappa och mysa med familjen resten som är kvar av lovet:)

Idag kom jag hem vid halv ett och möttes då av en glad och efterlängtad bror. Han sa att han hade saknat mig också, och jag får väl tro honom ;) Sen vid 18.00 så åkte vi in till stan för att äta middag med farmor och farfar, min kusin Madeleine och hennes sambo John, och min andra kusin Julle och deras pappa Jörgen, för att fira farmors födelsedag. Vi åt på Hertigen, eller vad det nu heter, väldigt god buffé, tycker jag. Sen är det så fin utsikt där också! Och där var riktigt mysigt att gå vid forsen, eller vad man ska kalla det, och lyssna till vattnets brus. Sånt älskar jag att göra. Då får man så lätt för att tänka...
Jaja... sen gick vi hem till farmor och farfar och fick kaffe och tårta. Mumsigt! Sen satt jag och Julle och löste korsord och sudoku i farmor Allers-tidningar och vi hade det väldigt kul. Eller, jag hade riktigt roligt i alla fall. :D

I morgon hoppas jag att inget speciellt kommer hända. Vill mest vara hemma och slappa. Kanske blir det att åka in till stan, får se. Pappa fyller nämnligen år på måndag och jag har inte hunnit köpa något till honom, och nåt vill man ju köpa.


Såhär ser jag ut idag...


Dagens låt:
Adore you - Lil Rain



Nä, nu måste jag gå och lägga mig innan jag slocknar här mitt famför datorn. Gick upp klockan sex i morse och har inte fått någon riktig sömn efter det.

Natti Natti!
2010-08-06 @ 23:58:32 Högtider! Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Ja skönt är det att vara hemma! Fin du är.

2010-08-07 @ 08:41:06
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0