Minigolf...

Jepp, det är vad jag ska göra ikväll. Ska träffa Chitra, Viktor, Edvin och Hannes vid Skrea minigolfbana och så ska vi spela och sen troligen ta en pizza. Nu när jag tittar ut genom fönstret så regnar det och jag blir lite deprimerad. Jag vill inte att det ska regna! Inte när vi har bestämt att vi ska spendera kvällen på stranden! Det blir ju inte alls kul! Men jag sitter här och hoppas på att det kommer spricka upp under dagen. Annars får vi väl hitta på något annat skojsigt ;)
Chitra kommer hit vid ett, typ, och vi ska prata och mysa. Det behöver vi. Jag behöver någon att prata med och det behöver hon verkligen också...


Älskar den här bilden. Kolla på tigern som ligger i huset, haha.
Han liknar min katt Buddha! :D


Dagens låt:
Glee Cast – Somebody To Love (Glee Cast Version)
2010-08-11 @ 11:02:03 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Så mycket blev det inte pratat ju;)



Ja visst liknar tigern Buddha!

2010-08-11 @ 20:53:41
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0