Minigolf

Nu sitter jag här återigen, vid minigolfbanan, med Chitra. Vi har precis spelat färdigt en runda minigolf och det gick bra tycker jag. Banorna är svåra så det blir mer slag än vad man får hemma.
Idag var jag, Chitra, Parama och Elin i Allinge och gick i affärerna som var vid hamnen. Det fanns en jättemysig affär som jag alltid kommer att komma ihåg, haha. Där fanns massor med fina (men dyra) smycken. Men som Chitra sa: "Det som händer i Allinge, stannar i Allinge..."
Det var som en liten marknad i hamnen och där fanns mycket fina smycken och andra saker. Såklart så kunde jag inte låta bli utan köpte ett fint, rosa halsband. Det var inte alls dyrt. (Jämfört med allt annat.) Här är så extremt dyrt, på Bornholm. Man blir ju totalpank!

Haha, nä. Nu ska jag kolla bloggar och sen ikväll så blir det väl minst en film, med Chitra. Och om ett och ett halvt dygn åker vi. Det ska bli skönt att komma hem. Man längtar lite. Även fast här är helt underbart så kan man inte vara utan familjen hur länge som helst ;)


Dagens låt:
Carrie - Europe
2010-08-04 @ 16:46:06 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: hannah

Hejj, :)

har startat veckans blogg igen, vill du vara med kommentera senaste inlägget :)

Vinnaren får en bild,länk och beskrivning i menyn!

Puss

2010-08-04 @ 22:00:48
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: Pia

..och vi kan inte vara utan dig hur länge som helst! Puss o kram!

2010-08-04 @ 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0