Ont i benen

Har precis duschat och sitter här med en god smoothie bredvid mig. Mums!
Idag var det första dagen som vi hade riktiga lektioner. Det kändes helt okej, men nu är jag heeeelt slut! Sista passet hade vi idrott och vi gjorde stafetter. Snacka om att det var jobbigt! Men det var faktiskt kul :)
Jag slår vad om att jag kommer att ha träningsvärk imorgon eller om ett par dagar, haha. Inte riktigt nåt jag tycker om att ha...


Dagens låt:
Andreas Wijk - Be mine - så grymt bra han är! Älskar hans röst! :D
2010-08-23 @ 17:12:17 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: hannes XD

je det var väl en helt okej dag början på nian :) XD

2010-08-23 @ 17:29:31
Postat av: dena

tack!

2010-08-23 @ 18:43:27
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0