Ont i nacken

Godmorgon allihopa!

Igår hade jag lite ont i nacken och när jag vaknar idag så får jag lite smått panik. Jag kan nämnligen inte röra på nacken. Jag tror att jag har nackspärr. Jag har aldrig haft det förut så jag vet inte hur det känns men det är väl typ när man inte kan röra på huvudet? Och det är precis vad jag inte kan göra nu. Det är jättejobbigt! Så nu ligger jag här med en tjock sjal runt halsen och grimaserar så fort jag råkar vrida huvudet för mycket. Jag hoppas att det går över snart!


Dagens låt:
Hurt - Christina Aguilera
2010-08-12 @ 10:01:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Aj, det låter ont...krya på dig!

2010-08-12 @ 10:44:49
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0