Transformers

Hej!

Nu har jag precis ätit om funderar på om jag ska ta och lägga mig och titta på ännu en film. Ja, det blir nog det förr eller senare, när jag inte har något att göra, hehe.

Jag har ju bestämt mig för att jag ska jogga varje söndag men idag orkade jag inte riktigt så jag gick en runda istället. Det är riktigt skönt att gå med musik i öronen och låta tankarna flöda.

Sen när jag kom hem såg jag på filmen Transformers och den var faktiskt grymt bra. Den var nästan allt som jag vill att en film ska vara. Nu på senaste tiden har jag börjat gilla action, om det inte är för mycket blod eller om det inte är för äckligt. Det var definitivt mycket action i denna filmen, men itne för mycket. Den var också romantisk, faktiskt lite rolig, sorglig och även lycklig. Det var även bra musik med i den. Dock var den lite invecklad men man förstod efter ett litet tag. Jag kan försöka att förklara lite vad den handlar om.



Allstar, Kuben, finns på jorden och en utomjordisk robot är ute efter den för att skapa en armé av jordens bilar och utplåna människorna på jorden. Han är nedfryst i en "källare" hos militären och kan inte göra någon illa. Fram tills att en kille, vid namn Sam, köper sin första bil. Bilen visar sig sedan vara en annan utomjordisk robot, men denna är god och han, Bumblebee, och hans fyra kompisar ska stoppa Megatron, den onda roboten, och förstöra kuben. Sam hamnar mitt i all denna action och till slut hänger allt på honom.

Jag längtar verkligen til att få se Transformers 2 och få se vad som kommer att hända härnäst. Nästa gång jag är hos Jennie ska jag låna den, haha.
2010-08-22 @ 13:57:28 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0