Blixten McQueen!!

Ja, dagen efter julafton, juldagen. Jag sitter här trött men glad över gårdagen. Jag fick jättemånga fina presenter och vi hade det jättemysigt igår. Först var vi hos farmor och farfar på lunch där Julle och hans familj också var. Sen, efter Kalle Anka (som jag älskar att se på varje år), åkte vi till mormor och morfar där Jennie, Patrik och Sixten var och där var vi resten av kvällen. Jag trivdes väldigt bra i mina nya kläder, eller i alla fall nya klänningen och skorna. Jag gör såhär, jag låter bilderna tala för sig. Och så kommer det även en lista här nedan på vad jag fick av vem!


Mormor & Morfar: En påse Polly-choklad
Presentkort på Lindex
Hörlurar
Mascara + kajal

Jennie, Patrik & Sixten: Sprits med 8 munstycken
En burk till kakor
Silikonformar formade som hjärtan - 1 stor & 9 små
2 muffinsplåtar

Farmor & Farfar: Presentkort på Lindex
Mobilfodral

Familjen: En receptbok - Bakverk
Snygga killar - almanacka
Pyjamas
Serien Vänner - hela andra säsongen
En burk till kakor
Örhängen - svarta ringar
Örhängen - yes & no
Prydnadstomte
Virkad blomma av mamma

Chitra: 2 receptböcker - Desserter & Pasta

Felicia: Bakformar
Spa-set

Tack alla för de fina presenterna!!







Allt detta har med baket att göra så antingen idag eller i morgon så ska
jag ställa mig och baka lite cupcakes!


Vi gjorde paketleken och då fick jag detta! Jag kämpade verkligen för det ;)


Nu blir det Bilar och Blixten McQueen!! :D
2010-12-25 @ 12:01:06 Högtider! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0