Boooooriiiiiing!!!

Jag har tråkiiiigt! Väntar på tolv-slaget som inte inträffar förrän om en timme. Sen... smäller det!! Jag firar idag nyårsafton med två andra familjer som är vänner till mina föräldrar. De har barn, den äldsta är tre år yngre än mig, så jag har tyvärr lite tråkigt. Jag är mellan de och de vuxna. Så jag tycker inte riktigt att det är jättekul att vara med dem när de gör något, så jag har suttit lite och pratat med de vuxna och sen har jag även suttit lite vid datorn.

Det känns faktiskt lite tomt. Det är nämligen så att pappa är sjuk, har någon slags influensa. Går där hemma och snörvlar och hostar och har ont i huvudet typ hela tiden, så han kunde tyvärr inte följa med idag. Det känns inte riktigt som att det är som det ska vara, jag saknar honom.

Så pappa, om du läser detta, jag saknar dig och jag hoppas du har det någorlunda bra där hemma med alla katterna. Läste ju att du hade gott sällskap med Buddha ;) JAG ÄLSKAR DIG!!


Jag och Jon hade lite kul innan med webcamen på datorn, så bara för att jag har tråkigt så bjuder jag på de här extremt oseriösa bilderna. Enjoy!



2010-12-31 @ 23:03:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0