Come, break me down! Bury me, bury me!!

Hejsan svejsan!

Jag ligger här och degar med musik i öronen. Ligger väl här ett tag till innan jag ska sätta igång med att göra... något. Jag tänkte att jag skulle baka lite cupcakes idag, eftersom jag har fått så fina bakgrejer så mste jag ju använda dem. Och om jag ska göra cupcakes så blir det ju i alla fall muffinsplåtarna som kommer till användningen.
Jag behöver ner till affären och köpa lite ingredienser och vet ni vad mamma säger att vi kan göra? Jo, vi ska gå ner till affären, bara för att få frisk luft!! Det är typ 3,5 km ner till Vessige, så det är långt! (I alla fall för mig). Jag tycker hon är helt galen som kommer med en sån idé! Men vi får väl se hur det blir. Förhoppningsvis slipper jag gå...

30 Seconds To Mars – The Kill (Bury Me)
2010-12-28 @ 11:14:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pia

Vi får se väl se hur det blir med promenaden......tänka vilka friska och pigga människor vi blir och för att inte tala om vilken fin hy vi får.....och aptit....och varma när vi kommer hem....??!!

2010-12-28 @ 11:22:44
Postat av: mormor

Jag vet hur det blev med promenaden. Håller med mamma. Skadar inte med frisk luft. Pausat med varm choklad hos mormor? Kram från Mej till Dej.

2010-12-28 @ 21:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0