Dance Party!

Hej!
Har nu kommit hem efter att ha varit ett par timmar på Gekås. Vi behövde byta lite julklappar och så. Jag tänkte också att jag skulle kolla efter någon önskeklapp som jag inte fick. Det jag var ute efter var Disney-Singstar, men det fanns inte. Det fanns bara med typ Camp Rock och så och de låtarna tycker inte jag är bra. Jag har nämligen sett en skiva med Lejonkungen låtar och sånt, och de låtarna är ju sååå bra! Så det klart att jag ville ha det då. Men det fanns som sagt inte, istället hittade jag en dansmatta (som också var en önskelklapp) och den kostade bara 199 kronor. Så jag kunde inte låta bli. Jag har testat ett par låtar, orkade inte mer eftersom man behöver energi vilket jag inte har nu (börjar bli riktigt förkyld, hoppas på att inte bli sängliggande till nyår). Sen fick jag även en ny matta till mitt rum och en bok.

2010-12-29 @ 17:11:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0