Helsingborg

Nu har vi kommit hem efter en mysig helg med familjen. När vi kom till Helsingborg var det bara att lägga in bagaget och sen gav vi oss iväg till färjan som skulle ta oss över till Helsingör. Det tog 15-20 minuter, sen när vi var framme så gick vi på stan och fikade lite och bara hade det allmänt kul. Sen åt vi gott på kvällen, eller ja lite av det var gott, hehe. Idag var det god frukost och sen var det bara att bege sig hemåt. På vägen stannande vi till på Ikea och fikade även där och handlade lite småsaker. Både i Danmark och på Ikea turades jag och Jon om att köra Sixten i vagnen och jag tyckte det var riktigt kul faktiskt. Så jag tror att jag har fått körkort, för jag var ganska bra på det ;)
Här kommer en bildbomb från miniresan!


Min och pappas lunch i Helsingör. Jag tog varm choklad och pommes frites och korv
och pappa tog rostbiff.

Jon och Sixten var helt uppe i Patriks Iphone.

Min frukost, lite glest jag vet, men jag hade faktiskt fil också. Men råkade
äta upp den innan jag kom på att jag skulle ta kort ;)


Lite bullar och winerbröd var tvunget att ha till frukost också! :D

När vi åkte hem idag snöade det ordentligt, kallt men mysigt!

Detta blev köpt till lilla mig!
2010-12-05 @ 17:37:16 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0