Liten, liten bloggpaus

Ja, nu är det dags för en minivbloggpaus. Det är nämnigen så att jag ska med min familj och Jennie, Patrik och Sixten åka till Helsingborg i morgon. Vi ska åka över till Danmark och gå på stan och ha det mysigt. Sen ska vi sova i Helsingborg till söndag och så är den lilla trippen över. Det ska bli jättekul, en liten myshelg med sin älskade familj. Så jag kommer inte att blogga, även fast det kanske finns dator så tänker jag inte sitta där, denna helgen ska jag inte vara något datorfreak ;)

Idag var det en riktigt soft dag i skolan, vi gjorde bland annat lite skyltar till Söderolympiaden (jag berättar mer om det någon annan dag). Det blev bra, och jag hoppas vi vinner bästa utklädnad, vi har verkligen gått in för detta. Men som sagt, jag berättar mer om det sen.
Sen efter skolan åkte jag och Chitra in till stan för att ta en fika. Det var mysigt, det är det alltid när man är med Chitra. Hon var lite extra glad idag, kolla här så får ni se!
2010-12-03 @ 21:32:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0