Nytt

Nu sitter jag och skriver lite på min, Chitras, Elisas och Melindas gemensamma berättelse, som kanske blir en bok lite senare, och lyssnar på musik. Bland annat Hurricane med 30 seconds to mars som ni kan lyssna på här nedan. Jag är trött ikväll men det hindrar inte mig från att titta på Idol-finalen!! Det ska bli så spännande! Efter fiaskot förra veckan (fiasko och fiasko, efter att Olle åkte ut) så är jag inte jätteintresserad av att titta. Olle var ju min favorit och jag blev riktigt ledsen när han åkte ut. Jag fattade inte det, Minnah förtjänar inte att vara kvar, enligt mig. Hon har inte vart tillräckligt bra, Olle var sååå mycket bättre. Så nu är det Jay som ska vinna. Om han inte gör det då vet jag inte vad gör, han förtjänar det så!

Ska nog fixa naglarna framför Idol med mitt nya nagellack och nageldekorationer senare! :P


Me right now. Har halsduk för jag brukar frysa om halsen + att jag inte är jättebra i halsen, måste vara någorlunda frisk till på söndag, då vi ska lussa i kyrkan. Har även på mig pappas grymma hörlurar, älskar dem!


PS. Elisa håller på och fixar min blogg så därför ser den ut som den gör just nu. Men jag gillar headern, det kommer en med bild sen när jag har fixat någon bra. Kanske ska ta och anordna en fotodag med bästisen? :)  DS
2010-12-10 @ 19:55:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0