Onsdag 22 december

Ja, nu är det bara två dagar kvar till julafton! :) Åhhh, vad jag längtar!

Jag har nästan precis kommit hem ifrån mormor som jag har varit hos i någon timme. det är nämligen så att jag åkte hem till henne efter skolan igår och vi bakade biskvier. Det är en av mna favoritkakor och mormor hade lovat mig att vi kunde göra det tillsammans någon dag, coh den dagen var igår. Så kunde vi inte doppa de i choklad igår utan jag åkte dit idag och så gjorde vi det. Jag har inte smakat än men de ser goda ut i alla fall ;)

Idag blir det att slå in julklappar, göra julgodis med familjen och även klä granen med familjen. Jag börjar få en riktigt skön julkänsla nu, nu känns det att nu är det snart julafton! :)


PS. Dagens paket kommer upp lite senare. DS


Dagens låt:
Christmas time - Bryan Adams (Det fanns ingen riktig musikvideo till denna men ittade denna med Harry Potter-ögonblick och kunde inte låta bli!)
2010-12-22 @ 11:17:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0