Sängen, here I come!!

För en stund sen kom jag hem från Gekås och nu är jag helt slut. Jag tänkte att jag snart ska gå och lägga mig och titta färdigt på Wall-E som vi började se på igår. Måste se på den och Shutter Island innan torsdag, då de ska tillbaks till biblioteket.
Men för att återgå till Gekås, där handlade jag ett par filmer till mig och två par tuggummipaket. Sen belv det även några julklappar köpta, nu är det bara någon present kvar sen är jag färdig.

Här kommer en bild på filmerna och tuggummina.

Det gick inte att vrida den så ni får allt ta och vända lite på era huvud ;)
2010-12-14 @ 21:32:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elisa

oj alltså, elisabethtown är en av de bästa filmerna i hela världen! (efter inception, dark knight. anastasia, bambi, romeo + julia, och fantomen på operan förstås... eller så delar de alla förstaplatsen?) hursomhelst, elisabettown är underbar!

2010-12-15 @ 17:11:17
URL: http://elysande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0