Slappdag

Hej!

Har precis plattat färdigt Jons hår och sitter här och lyssnar på musik och har allmänt tråkigt. Jon ska snart på juldisco, som de kallar det, och han bad mig platta hans hår. Som den snälla storasyster jag är så sa jag såklart ja.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Som vanligt var det dans, den sista för denna terminen och även den sista överhuvudtaget för mig. Jag har bestämt mig för att sluta, hade inget intresse för det längre. Det var inget kul. Så nu får jag väl hitta på något annat att hitta på så jag rör på mig lite.
Sen har jag också städat mitt rum, och i morgon ska vi väl pynta med lite julsaker :)


Dagens låt:
Hurricane - 30 seconds to Mars
2010-12-18 @ 16:57:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0