Söderolympiad

Hej!
Ännu en dålig uppdatering men det har inte vart nåt kul att skriva om. Men nu har det äntligen hänt nåt. Det var nämligen så att igår åkte jag, Melinda, Elisa och Ina hem till Chitra och käkade pizza och hade det mysigt. Vi skulle nämligen förbereda inför Söderolympiaden som var idag. Söderolympiaden är, för er som inte vet, en turnering i minijutta (fotboll med tennisboll), volleyboll och innebandy som man spelar i lag som vi har i våra klasser. Varje klass har var sitt lag i varje sport, jag spelade volleyboll och vi kom fyra av ungefär 12 lag. Det tycker jag var bra gjort av oss, men vissa blev mindre glada...
Just det, man har ett tema varje år och varje klass ska klä ut sig till någon som hör hemma till det temat. I år var temat kändisar och vi var fem tjejer i vår klass som var Spice Girls och resten (= alla killar + en tjej) var bandet Slipknot. Jag var Sporty Spice, Chitra Scary Spice, Melinda Ginger Spice, Elisa Posh Spice och Ina Baby Spice.
Jag tänker låta bilderna tala för sig själva så här kommer en stooooor bilbomb! :D

Elisa ville inte ha med blixt så det kommer               Elisas snygga "Posh-skor".
några bilder som är suddiga, men jag gillade
denna!

Melinda vid symaskinen där hon sydde sin "Ginger-klänning".

Fina Chitra!

Killarna rockade loss!

Baby Spice!!

Scary Spice!

Sporty and Scary Spice!

Hela gänget!

Såhär såg det ut på läktaren när vi hade "bosatt" oss.

Vi var tvungna att gå upp tidigt på morgonen och därför kan jag förstå
Chitras stora gäspning ;)

Här var under låten Wannabe som vi "framförde" längst upp på läktaren.


Posh and Scary.

Nästan hela klassen! Erkänn coola masker killarna hade? :)

Dem här hängde på väggen, vi har såklart gjort de!

Alla hade klackar utan jag så jag var kortast av alla, men det var inget nytt...


Dagens låt:
Wannabe - Spice Girls (Dagen till ära!)
2010-12-08 @ 19:36:19 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Åh, my din lille biff! Och erkänn chitra passade jääätte bra i leopardmönstrat! :D

2010-12-08 @ 20:35:29
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: Chitra

Åh vi var så grymma, såg så klockrena ut, speciellt du. Och Felicia, verkar fått nys om leoparden i Chitra?

2010-12-08 @ 20:56:50
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0