Avatar!!!

Nu har jag vart och sett Avatar 3D med mamma, Chitra och Lotta, Chitras mamma. Det var väldigt kul och filmen var sjuuuukt bra! :D Jag skulle gärna se den igen :P Den var så verkligt gjord, avatarerna hade så mänskliga drag i ansiktet men ändå såg de inte alls ut som människor. Jag menar, typ två meter, om än inte längre, långa, blå varelser som rider på någon slags drakar. Inte alls likt människor men filmen var i alla fall grymt bra. Det blev väldigt häftigt när man såg den i 3D och hade de där roliga glasögon på sig. När jag tittade mig runt i salongen var jag nära på att börja gapflabba. Det såg jättekul ut med alla som hade på sig de där glasögonen.

Nu vill jag se Alice i Underlandet som har världspremiär på onsdag och Valentine's day. Det blir nog till att se Alice i Underlandet med familjen, annars ser jag den själv eller med någon annan som vill se den ;) Och Valentine's day blir det med Chitra och Melinda som jag se den med :) Kommer bli kul :P



En bild på Jake Sully, huvudpersonen i filmen kan man säga, och Neytiri, som hjälper honom att bli en del av Folket



En ganska dålig bild, men såhär såg jag och Chitra ut i glasögonen xD

2010-02-28 @ 19:25:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Du fick en mycket bättre bild än vad mamma fick! ;) Vi måste se Valentines jag!

2010-02-28 @ 19:58:09
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Melinda

Haha, snygga!

2010-03-01 @ 12:07:06
URL: http://mmonky.blogg.se/
Postat av: Linn

Håller med Melinda där! Jag vill också så alla dom filmerna som ni snackar om , alla verkar så sjukt bra , speciellt "Alice i underlandet" (A) Min bror har också sätt Avatar fast utan 3D men den e säkert ännu bättre med det! <3



xOxO Linn!

2010-03-01 @ 19:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0