Glad alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag everybody!<3  Jag älskar alla såna här "högtider". Det är så mysigt att umgås med familjen ibland:)
Idag var vi på Klitterbadet och sen åkte vi och åt på laxbutiken i Heberg, väldigt gott får jag ta och säga ;) Efter det blev det till att åka hem och klä på sig en massa kläder för att åka pulka i Flädje med mormor och morfar. I början orkade jag inte med allt men det var faktiskt ganska kul när man hade testat att åka nån gång :P
När vi kom hem tittade jag och mamma på film, Ghost med Patrick Swayze. En film jag rekomenderar!
Sen gjorde jag en alla hjärtans dag efterätt, som jag faktiskt blev ganska nöjd med :)





Här är efterätten jag gjorde till my family<3



2010-02-14 @ 21:27:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pia

Efterrätten var riktigt smarrig! Veckorna på Stålboms gav resultat. Jag hoppas det inte var sista gången....

Mamma

2010-02-15 @ 18:18:35
Postat av: Elisa

ser mysligt ut, verkligen mysligt My! Och Ghost är väl den när ha hoppar in i en tants kropp och hon tjejen typ gosar med en tant? Eller är jag fel ute?

2010-02-16 @ 09:30:50
URL: http://elysande.blogg.se/
Postat av: Chitra

Jag kom på att det du bakade ser väldigt gott! Och jag undrar om du kanske ville lära moi? :)

2010-02-17 @ 15:35:33
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0