Hes!

Idag har jag varit lite med Lollo och vi har övat till på fredag då vi ska sjunga på ålderdomshemmet Furugården i Ullared. Det var ju inte så seriöst i början men vi fick ihop låtar i alla fall.
Här är låtarna vi ska sjunga:

För kärlekens skull - Ted Gärdestad
Higher - Erik Grönwall
Fields of gold - Eva Cassidy
Kärleken är - Jill Johnson
Hallelujah - Jeff Buckley
Lousie ska sjunga "We are the world" - Michael Jackson
och sen ska jag sjunga en också men jag har inte bestämt mig än ;)


Jag hoppas det går bra för det är för hela huset, alla fem avdelningar, men alla kommer ju itne, det är de som vill. Vi har ju gjort det förut men då har vi övat lite mer, men men, det kommer säkert gå bra.

Imorgon ska jag, mamma och Jon till stan och shoppa. Vi ska handla skor, smink m.m. :D Ska bli kul! :)

2010-02-24 @ 18:37:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Bra låtar ni har valt My!

2010-02-25 @ 12:15:03
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0