Klipp, klipp!

Trött efter en hel dag proppad med olika saker. Först var det hem till Melinda efter skolan för hon hade glömt busspengar... Sen var det ut till bussen som var ee kvart förstenad och när man kom in till stan och hopppade av vid busstationen skulle man gå genom typ hela stan för att komma till Smedjan där vi skulle ha vår första repetition till musikalen.
Jag ångrade faktiskt att jag bara tog på mej tights i morse, mina ben var som två istappar när vi väl kom fram. Men men... det gick ;)
Sen gick jag och köpte godis till myskvällen med bästisen :D Vi såg ju såklart på en film och den här gången blev det Edward Scissorshands :)) Den är väldigt bra och jag rekomenderar den. Johnny Depp är en sjukt bra skådis och jag älskar att titta på filmer där han är med i. Han kan spela alla sorters olika karaktärer och det är väldigt kul att se :P



Jag lägger ut trailer till Eward Scissorshands ifall ni vill blir sugna på att se vad den handlar om ;)







2010-02-13 @ 00:02:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bästaste bästisen <3<3

Skåål för en toppen kväll <3 :) skål

2010-02-13 @ 00:17:26
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0