Lov!

Idag har varit första dagen på lovet, kan man säga. Helgen hade ju varit även fast vi inte hade haft lov så nu har det börjat på riktigt! Det känns som om jag ska göra något varje dag, men så är det säkert inte. Ibland känns det som om loven är lite för korta. Någon annan som håller med?
I alla fall så ska jag försöka gå på kören imorgon, för att vara lite social, inte sjunga, det får jag och kommer absolut inte att göra. Men jag ska spela piano efteråt, så jag kan ju lika gärna gå på kören för att vara med, fastän jag inte ska sjunga. Jag är fortfarande hes och nu har jag dessutom smittat Jon så han har typ ingen röst alls. Mycket värre än hur jag lät när det var som värst.
Men men, nu ska jag gå och sätta mig framför tv:n. Igen...

2010-02-22 @ 19:36:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0