Proppmätt kanske?

Nu har jag kollat på Melodifestivalen och jag tycker inte att låtarna var så jättebra idag. Peter Jöbacks och Pernilla Wahlgrens låtar gillade jag men sen fanns det inte riktigt någon som jag älskade. Idiot var töntig och han sjöng sjukt dåligt men refrängen var ganska medryckande. Pernilla brukarvara ganska fånig men den här låten var riktigt bra. Den var härlig och sprallig och jag nynnar redan på den. Men jag kom att tänka på att detta kanske är en sån låt som kommer bli tjatig efter bara ett litet tag. Men just nu hoppas jag bara på att hon ska vinna över Pain of Salvation i Andra Chansen. Men det kommer hon klara lätt. Jag menar, han som sjöng i Pain of Salvation stod barfota och sjöng en riktigt släpig låt som aldrig kom igång. När jag trodde att den skulle börja på riktigt, då var den slut... :S
Men men, det var i alla fall bra att Peter Jöback gick vidare. Och Anna Bergendahls låt var inte dålig, den var ganska bra, så... det kommer nog bli en riktigt bra final i Globen! :D

2010-02-27 @ 21:33:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Jag älskar Peter Jöbacks låt! Eric och Peter de är mina favoriter

2010-02-28 @ 09:46:18
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0