Stan!

Idag har jag, Jon och mamma varit i stan och shoppat lite. Jag fick ett par jeans och en tröja. Sen köpte jag en mascara och en bikini till torsdag, då vi ska till Klitterbadet och simma med huset. Det ser jag verkligen inte fram emot :S Jag hatar att simma, det är så trååkigt!
Sen hyrde vi varsin film, jag hyrde This is it med Michael Jackson, mamma hyrde Julie & Julia och Jon hyrde Narnia, Prins Caspian. Jag har sett This is it nu och den är asbra, om man gillar Michael Jackson. Jag älskar honom och hans musik! :D Den visar de sista repetitionerna inför Michaels sista konserter han kallade This is it. Han verkar veta vad han vill ha och han är noga med att allt ska låta som det ska. Men jag älskar honom! :P




En bild på idolen! :))



2010-02-25 @ 18:39:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mys!

Han är läskig ;o

Haha, scary movie!

2010-02-27 @ 10:21:26
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: Melinda

Va? Ska vi till klitterbadet med huset??! du skojar! jag vill verkligen inte!! :OO

2010-02-27 @ 21:27:42
URL: http://mmonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0