Lugn!

Nu har jag kommit hem efter en väldigt tröttsam dag. Jag "jobbade" som vanligt men jag, Chitra och Melinda stannade kvar i stan, eftersom vi skulle in på teaterworkshop! =) Det var sjuukt kul och alla verkade ha jättekul. Det blev många, många skratt och till och med jag vågade bjuda lite på mig själv. Det bästa på hela kvällen var nog när man skulle improvisera i en saga. Snövit blev min favorit. Speciellt när Melinda var Snövit och väntade på att bli "återuppväckt" efter hon hade satt äpplet (eller i detta fall, saften) i halsen. Viktor, en kille som skulle vara prinsen hoppade över henne istället för att långsamt väcka henne. HAHA!! :D Dagens skratt!! 
Nej, nu ska jag gå och vara lite social med pappsen!


2010-01-29 @ 21:34:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pia

Det låter som en härlig eftermiddag! Jag är så glad och så stolt över dig! Du är min bästa tjej!

Kramar från mamsen <3

2010-01-30 @ 09:38:40
Postat av: Chitra

Det var faktiskt väldigt kul! :) Hah

2010-02-03 @ 16:48:03
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0