Mys!

Fortfarande kul på praon. =)   Jag får göra många olika saker och det är alltid kul att prova på något nytt. Jag, Melinda och Chitra var och fikade på Stålboms *host* efter vi hade slutat "jobba". Vi hade väldigt kul, tycker jag i alla fall. Vi snubblade lite på den hala isen, å nån kanske fick en knuff ibland ;) men det var jättemysigt. Imorgon ska jag och Chitra i alla fall på audition till musikalen Over the rainbow som ska sättas upp här i falkenberg. Det är tre moment som man ska gå igenom och imorgon är det teater vi ska hålla på med. Sen på lördag är det dans och sång. Nervöst, men det enda man ska tänka på är att ha kul :D



2010-01-28 @ 20:37:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MElinda

SUPERMYS!! <3



jag tror jag dör my, jag är så spänd över sången. har sjungt hela kvällen, eller nästan i alla fall. det kommer att gå skit helt enkelt, har extrem beslutsångest över vilken låt jag ska ta. PANIK!



pusspuss (L)

2010-01-29 @ 00:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0