Trött!

Idag har man varit ganska trött. Man blir det när man inte sover så mycket på natten, har jag hört. Idag var vi och grattade mormor på födelsedagen och nu har jag tänkt att sätta mig och titta på Monsters VS Aliens ;D Och sen blir det väl "Damernas Detektivbyrå". 




Kände bara för att lägga ut en bild på de fina monstren ;)





Imorgon börjar praon och jag ska vara på Stålboms två veckor framåt :D Jag är inte nervös än men det kommer väl imorgon när vi ska åka. Jag hoppas att jag inte bli så nervös som Chitra verkar vara i alla fall ;P

Nehe, nu ska jag gå och mysa ner mig under täcket med datorn i knät!

Ha det bra!

          



2010-01-24 @ 19:42:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra!

My! Jag är inte lika nervös nu, allt har löst sig bort sett att jag tvingas åka hem efter två timmar -.-

2010-01-25 @ 14:37:53
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0