Så grymt trött!

Hej!
Har nu ätit frukost och är riktigt trött fortfarande. Har inte vaknat ordentligt än. Har knappt inte fått någon sömn i natt. Jag har haft skitont i magen och nu i morse så började ju det att åska, riktigt ordentligt det med. Jag hatar åska, det är bland de värsta sakerna jag vet. Så när det smällde som högst i morse så kurade jag ihop mig under täcket med händerna hårt tryckta för öronen. Och det small ordentligt! Som pistolskott som avfyrades precis utanför fönstret. Jag gick aldrig upp till mamma och pappa vilket både jag och Jon brukar göra när det åskar högt. Då brukar vi ligga alla fyra i mammas och pappas säng och prata och hålla om varandra. Det är väldigt mysigt men idag var jag så trött så jag orkade inte riktigt gå upp.
Idag blir det förhoppningsvis lite slapp innan vi måste hjälpa till för vi får gäster ikväll. Pappas två gamla jobbarkompisar med familjer kommer och jag ska göra efterrätt senare i eftermiddag. En chokladmousse blir det, enkelt och gott!


Dagens låt:
Handens fem fingrar - Lisa Nilsson
2010-07-17 @ 10:26:13 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0