Tidigt?

Ja, det känns faktiskt ganska tidigt. Klockan ringde för en kvart sen och jag var då redan vaken! Kanske var jag det för att jag visste att jag skulle gå upp snart?
Jaja, anledningen till att jag var tvungen att gå upp var för att jag ska bege mig till Skrea strand och sova i stugan som min mormor och morfar har där. Mamma är redan där så vi ska sova där i natt. Det ska bli mysigt. Jag gillar att sova där. Men jag hoppas det blir fint väder. Annars finns det inte så mycket att göra där. Visst, det är riktigt mysigt att kura ihop sig i stugan när det regnar, med en god bok eller sätta sig vid datorn och skriva men det kan bli långtråkigt i längden. Just nu skiner solen men vem vet, det kan ändra sig...


Dagens låt:
Calling out - Lazee feat. Apollo Drive
2010-07-28 @ 08:51:21 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Christine

SMHI har lovat fint idag, My. Lite moln i eftermiddag bara. Ha det härligt! Lycklig är den som har en badstuga att tillgå :)

2010-07-28 @ 09:37:09
URL: http://henrikssonchristine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0