Trött i benen...

Ligger här i soffan vid tv:n och är helt slut! Jag har gjort färdigt ALLT på listan + lite till. Och det har tagit hela dagen, vilket jag inte var riktigt förberedd på. Men nu är jag färdig och det är jag stolt över. Det blev till och med en tripp till Ullared nu i eftermiddags och där blev det två par skor. Kommer bilder på det här nere.






Gjorde ju även hallonmoussen till tårtan som ska ätas imorgon och man skulle bland annat ha i gelatiblad. Jag har aldrig använt det förut och tyckte mönstret i de var så sött så jag var bara tvungen att ta kort, hehe.




Dagens låt:
Happy Birthday - Flipsyde (eftersom det är en speciell dag imorgon så tycker jag den här passa väldigt bra, i alla fall med titeln)
2010-07-07 @ 21:29:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Christine

Snygg layout på bloggen, My!

2010-07-08 @ 01:02:59
URL: http://henrikssonchristine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0