A Piece of Cake

Har kommit hem efter en väldigt god fika hos moster Jennie. Det var en sorts paj med blåbär, riktigt god! Hon hade också gjort en väldigt smaskig rabarbersaft som hade världens finaste rosa färg, hehe. Pajen kom från en bok av Leila Lindholm som heter A Piece of Cake med massa olika goda saker i. Jennie hade den och hon sa att det var goda recept som inte var för svåra i den. Jag skule jättegärna vilja ha den så jag kom på att jag kan ju önska mig den i födelsedagspresent! För jag fyller nämnligen år om två veckor i morgon och än så läng är boken och en box med alla vänner-avsnitt, skulle vara riktigt kul om man kunde hitta en sån.

Idag har jag också bakat lite. Det blev en småkaka som jag hittade på bloggen jag länkade häromdagen.




Jennie fick också ett litet smakprov :)


Dagens låt:

Never - Moving Pictures
2010-06-22 @ 17:34:33 Mat & Bak Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Mm, de ser goda ut! Sparat några till mig?

2010-06-22 @ 20:10:15
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0