Film och åter film

Hej!
Ligger i soffan och tittar på Lotta flyttar hemifrån som går på tv just nu. Har precis sett färdigt filmen Prinsessan och grodan. Den var faktiskt riktigt bra! Jag älskade de härliga accenterna personerna hade. Låtarna var bra också. Det var jazz och det var svängigt och härligt! Så den rekommenderar jag om man gillar tecknade Disney filmer som inte är allt för barnsliga. Den var riktigt rolig!

Igår spenderades ju då midsommarkvällen hos Issa och det var väldigt trevligt. Mycket mat och godis och chips. Och det blev även en film där också. En film som jag har varit sugen att se på ganska länge. Nämnligen Patrik 1.5. Och den får jag ju säga var sjukt bra! En väldigt annorlunda film, men väldigt bra. Så där är ännu en film jag rekommenderar till alla. 










Dagens låt:
Here you come again - Dolly Parton (En låt från Patrik 1.5, och den e faktiskt ganska skön!)
2010-06-26 @ 12:44:10 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha bäst när "pappan" gör greppet Patrik lärt honom på grannen! :D

2010-06-26 @ 18:10:36
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: Chitra

Älskar Patrik 1,5, sjukt bra! :)

2010-06-27 @ 09:19:47
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0