.

Tjenare!
Har precis fikat och sitter här bredvid Jon med datorn framför mig, han likadant. Vi sitter och lyssnar på musik och just nu är det Kings Of Leon – Sex On Fire som rullar.
Innan var vi hos Jennie och Patrik och bäddade korgen som den lille/-a ska ligga i när de kommer hem. Vi väntar fortfarande och hoppas på att pyret tittar ut snart.
Ikväll kanske det blir att träffa några kompisar och jag ser verkligen fram emot det (om det nu blir...).




Bakade lite kladdkaka igår till mig och Jon då jag fick sånt sockersug och
vi hade inget godis hemma.

2010-06-27 @ 12:13:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Ja det blir kul!

2010-06-27 @ 14:59:07
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0