Hållbart liv festival

Halloj!
Har nu kommit hem till Chitra efter en liten tur med mat och musik uppe på Andrum. Är helt proppmätt efter en god macka med god fyllning. Idag har jag jobbat lite i kafeét på festivaln som kommer pågå här i Sörby hos familjen Abel och uppe hos Andrum. Det har varit lite kallt och blåsigt att stå ute i en lada och sälja, men det var mysigt. De hade gjort det jättefint! Jag ska jobba här i helgen och ska då sova här också. Det ka bli väldigt kul och jag och Chitra sitter här och lyssnar på musik och har det mysigt (tycker jag i alla fall). Ja, det var väl vad jag kunde uppdatera idag.

Dagens låt:

Not ready to make nice - Dixie Dicks
2010-06-18 @ 20:44:22 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Vi har det mysigt!

2010-06-18 @ 21:21:49
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0