Hungrig!

Hej!
Sitter här i mitt ganska stökiga rum. Har precis gjort plats för pianot som har kommit och som vi ska, förhoppningsvis, ta in senare i eftermiddag. Vi ska få middagsgäster och de kommer om 20 min så det är ingen idé att ta in det nu och det är för tungt, säger pappa.
Igår var vi ju då på stranden och det var jättemysigt. Dock blev det inget bad för att det var alldeles för kallt. Det blåste och jag var inte alls sugen på att bada. Men Jon var modig nog och doppade sig medan jag och Chitra satt i stugan och försökte få upp värmen för att gå ut i kylan igen sen. Mamma vann på minigolfen, sen kom pappa, sen jag och Jon på samma poäng och sen Chitra.
Efter det blev det god pizza på Beach House och sen åkte vi hem och jag och Chitra satte oss och tittade på Alvin och gänget 2. Den är riktigt bra, faktiskt! Riktigt rolig och lite sorglig.






Dagens låt:

The Rose - Bette Midler
2010-06-05 @ 11:53:26 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0